Cerita Mini : LDR

11:14 PM

nabila chafa : dedicated to my neigbour, friends, and motivater....


Solo, 20 Februari 2014


Long Distance Relationship~~~~~



It has been a long time ago…


I didn’t know how much I love him. Until now,  I can’t realize that the day come too fast than I thought. I sent message and call his phone repeatedly. But, he wasn’t give feedback. Why you as though disappear? I didn’t know either that this was going to happen. 


I check my facebook account on this time. Perhaps, he told me why he was gone without permission. But not at all. No attention. No information. He’s really disappear. 


Akari Toyoda give me some message again.  He’s my friend in Japan and Tokahiro’s too. 


You must don’t worry, Tokahiro is alright. He’s busy for this moment. 


He told me like that. But how much this time was so expensive without any his information ? I asked to find  Tokahiro’s out. It’s not for first time. How pathetic I am. 


Akari give some message. Again…


Something marvelious will happen, just observe it well :D 


I phone ring. I hold on immediately. From International number and I miss so much when the number called me. 


“Hi..”


“Why you so…”


“Could you accept my proposal?”


I saw a Tokahiro’s photo in my message. He’s done.

____________________end_______________________

*buat temenku yang satu ini, aku hanya mau ngupacin untuk berselamat long distance, karena memang susah. Karena rasanya juga terasa nyesek kalau dijalanin, jadi, just enjoy it yah, Rat! Ganbatte Kudasai :)
*Aku tak paham sepenuhnya apa rasa itu? Apa sebenarnya yang dialami oleh kebanyakan orang yang *yah* harus menjalani hubungan jarak jauh, anyway gue juga bingung mengungkapkan, kenapa mereka mau mengharapkan sesuatu itu :( Just you know-lah, aku hanya bisa belajar dari kalian yang sedang menjalani hubugan yang seperti itu :)) selamat menikmati dan menjalani :))


*) buat aku, sepertinya konsep LDR memang susah diterapkan di pribadiku ini, Karena apa? Aku lebih suka yang di depan mataku langsung dan merasakan sensasinya :) Jadi, yah *maav* kalau selama ini aku juga bingung dengan konsep orang kebanyakan yang betah untuk menjalani hubungan macam itu :))


Enjoy ya, RATRI :p


You Might Also Like

0 Comments